Wat heeft dat per product gekost?
| x €1.000 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Omschrijving | Actuele | Realisatie | Nominale Begroting 2022 | Actuele | Realisatie 2022 | Verschil actueel/ | Begroting 2023 | |
Lasten | ||||||||
07 | Onderwijs | |||||||
6149 | Voldoende goede onderwijsprofessionals | 3.452 | 3.439 | 3.204 | 3.271 | 2.628 | 643 | 3.846 |
Totaal Lasten | 3.452 | 3.439 | 3.204 | 3.271 | 2.628 | 643 | 3.846 | |
Saldo baten en lasten | -3.452 | -3.439 | -3.204 | -3.271 | -2.628 | 643 | -3.846 | |
Mutatie reserves | ||||||||
Toevoeging reserves | 907 | 907 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Onttrekking reserves | 907 | 907 | 907 | 907 | 1.057 | 150 | 0 | |
Saldo na mutaties reserves | -3.452 | -3.439 | -2.297 | -2.364 | -1.571 | 793 | -3.846 |
Investeringen
Subsidies
x € 1.000 | ||||||
Subsidie- | Omschrijving Subsidiedoelstelling | Begroting 2022 | Realisatie 2022 | Verschil | ||
Ondersteunend personeel primair onderwijs (voorheen conciërges) | Verlaging werkdruk leraren | 350 | 341 | 9 | ||
Onderwijsimpuls voor toekomstbestendig onderwijs | Het geven van een impuls aan de kwaliteit van het onderwijs en het stimuleren van onderwijsinnovatie in Utrecht | 1.259 | 885 | 374 | ||
Utrecht Leert! | Activiteiten die bijdragen aan de doelstellingen van het plan van aanpak voor het terugdringen van het lerarentekort, Utrecht Leert! | 1.000 | 1.072 | -72 | ||
Totaal | Prestatiedoelstelling 2.1.1 | Utrecht Leert!: Voldoende goede onderwijsprofessionals | 2.609 | 2.298 | 311 | |
Voldoende stage- en leerwerkplekken | Voldoende Stage- en leerwerkplekken | 900 | 825 | 75 | ||
Totaal | Prestatiedoelstelling 2.2.1 | Toerusten van leerlingen in hun schoolloopbaan en ontwikkeling van hun talenten in en om de school zodat zij een startkwalificatie halen | 900 | 825 | 75 | |
Totaal | Subsidiedoelstelling | 3.509 | 3.123 | 386 |