2. Beheren en exploiteren van gemeentelijke voorzieningen naar tevredenheid van huurders en eindgebruikers

2.1 Beheren en exploiteren van gemeentelijke voorzieningen naar tevredenheid van huurders en eindgebruikers

P2.1.1 We meten de tevredenheid bij, blijven in gesprek met en leren van onze gebruikers en huurders

Het jaardoel klanttevredenheid staat op de agenda van VGU. De ambitie is om in 2023 wederom deel te nemen aan de Benchmark gemeentelijk Vastgoed om de Klanttevredenheid te meten. Op basis van deze uitkomsten weten wij hoe we scoren ten opzichte van het onderzoek najaar 2021 en kunnen wij de verdere verbeterpunten voor 2024 vaststellen.

De gecombineerde problematiek van de stijgende energieprijzen, de inflatie en de huurindexaties zorgt bij onze huurders voor financiële zorgen. Door het verlagen van de CPI-indexatie van de huurprijzen tot de kerninflatie voor huurders van de gemeente dragen we bij aan het verlichten van deze stijgende kosten voor onze huurders.

Corona
De coronamaatregelen hadden geen gevolgen voor de uitvoering van dit programma.

Deze pagina is gebouwd op 03/12/2024 17:16:34 met de export van 06/19/2023 09:24:48